Система CRM – управління відносинами з клієнтами і контроль бізнес-процесів

Що таке CRM система?

CRM (customer relationship management) – це стратегія ведення бізнесу, спрямована на вивчення і розуміння потреб існуючих і потенційних клієнтів. Завдяки консолідації повної інформації про замовників та історії взаємодії з ними формується план залучення й утримання своїх клієнтів, що гарантує у результаті збільшення прибутку. По суті CRM-система розглядає клієнтів як головний актив компанії.

CRM-система – це набір додатків, функцій та інструментів, пов’язаних єдиною бізнес-логікою та інтегрованих в єдине корпоративне інформаційне середовище компанії. Автоматизувавши відповідні бізнес-процеси маркетингу, продажів і сервісного обслуговування, Ви зможете спростити ведення бізнесу й вийти на якісно новий рівень.

Наші розробки:  1. CRM-НЕРУХОМІСТЬ

CRM-система дозволяє:

moneyup супроводжувати клієнтів на всіх етапах угоди; list бачити всю історію роботи з клієнтом;
chat завжди бути на зв’язку; search отримувати доступ до інформації з будь-якого місця, де є Інтернет;
phone не пропускати важливі дзвінки; graph оцінювати продажі та дохід;
morda не забувати важливу інформацію про ваших клієнтів; inet аналізувати ефективність кожного менеджера.

Управління відділом продажу. Контроль роботи менеджерів

Деякі менеджери продажу здатні до самостійної роботи, проте здебільшого за роботою співробітників потрібен постійний контроль. Менеджер, який знає, що вся його робота контролюється керівництвом, як правило, працює краще.

Без використання CRM-системи процес контролю за менеджерами найчастіше зводиться до того, що менеджери з тією чи іншою періодичністю пишуть звіти про виконану роботу. Далі ці звіти потрапляють на стіл керівнику, який їх уважно вивчає, а потім приймає управлінські рішення. Загалом така система непогано працює, але в той самий час її можна серйозно поліпшити.

Оперативність отримання інформації

Якщо взяти ситуацію, коли від менеджера потрібно терміново отримати оперативну інформацію, як у нього йдуть справи з найважливішим і ключовим клієнтом прямо зараз – які є способи отримання цих відомостей від менеджера? Якщо ваше підприємство не автоматизоване, то, швидше за все менеджер буде викликаний на килим, або керівник запросить цю інформацію по e-mail / Skype. У цьому випадку менеджеру належить відволіктися від поточних справ і терміново зайнятися підготовкою відомостей для керівництва за рахунок часу роботи з клієнтами. Це призведе до того, що менеджери будуть незадоволені тим, що їх час витрачається даремно: якби вони продовжили замість написання звітів працювати з клієнтами, вони заробили б більше грошей для фірми і отримали б більший бонус.

Однак, є вихід із ситуації, коли доводиться вибирати між оперативною інформацією та інтенсивністю роботи менеджерів з клієнтами. При використанні CRM-системи, менеджерів найчастіше взагалі не потрібно відволікати від роботи. CRM дозволяє отримати повний контроль над роботою менеджерів в режимі реального часу, при цьому вони продовжують займатися своєю справою.

Точність контрольованих даних

Іншою проблемою при ручній підготовці звітів стає точність одержуваних даних. Якщо робота з клієнтами поставлена на потік, а кількість угод в роботі більше десятка, то ручне складання звітів, які б містили точні і безпомилкові дані стає вельми не простим завданням. До моменту написання звіту, якась інформація забудеться, якась загубиться, іншу безслідно понесе з собою менеджер, що раптово звільнився. До того ж складання звітів, які б містили не один-два, а скажімо десяток ключових параметрів – потребують від співробітників витратити забагато часу, якого і так мало. Очевидно, що керівник, який при прийнятті рішень про розвиток бізнесу спирається на невірні відомості, буде приймати неправильні рішення.

В свою чергу, при використанні CRM-системи, керівник може контролювати цілий ряд самих точних даних, які можна розглядати з різних ракурсів, наочно відслідковувати стан справ і своєчасно вживати вивірені рішення.