Українські IT-стартапи переорієнтувалися на глобальні ринки через кризу – експерт

Економічна криза і військові дії на сході України змусили вітчизняні стартапи в сфері інформаційних технологій переорієнтуватися з внутрішнього ринку на ринки міжнародні. Про це заявив керуючий партнер консалтингової компанії BVUGroup Денис Довгополий в ході Українського форуму інтернет-діячів iForum-2015.

«Криза змусила галузь перепозиціюватися і шукати виходи з цієї ситуації. Основний тренд, що ми його зараз бачимо, – це те, що раніше з десяти стратапів дев’ять орієнтувалися на локальний ринок, а один – на глобальний. Зараз ми бачимо пропорцію приблизно сім до трьох у зворотний бік», – сказав Довгополий.

За його словами, нестабільна ситуація в Україні змушує українських IT-підприємців шукати нові ринку збуту своєї продукції та послуг за кордоном.

«Це стимулює наших підприємців йти в Європу… Міжнародна активність різко зросла, і народ пішов туди, де є попит, розуміючи, що, витративши ті ж зусилля на глобальний проект, він отримує в десять і більше разів вищі доходи», – зазначив експерт.

На iforum рассказали о судьбе украинских IT-стартапов / @Review_News_Net

Довгополий також додав, що, незважаючи на військові дії на Донбасі, міжнародні інвестори не втратили інтерес до українських IT-стартапів.

«Що б не говорили, є дуже великий інтерес зарубіжних інвесторів, незважаючи на війну», – зазначив він.

Інфорагенство УНІАН повідомляло, що за даними аналітичної компанії IDC, в 2014 році український ринок інформаційних технологій скоротився в 2 рази – до 1,463 млрд дол. (З урахуванням ринку телефонів і смартфонів – на 43%, до 2,243 млрд дол.).