Як автоматизувати магазин?

Етап перший> Навчання товарознавців роботі з програмним забезпеченням для товарного обліку. Створення номенклатурного довідника, введення і оцінка товару (закупівельних і роздрібних цін, в подальшому це дуже важливо для визначення маржинального доходу і формування прибутку).

Етап другий> Навчання товарознавців роботі з торговим обладнанням. Як налаштувати ваги, щоб друкувався штрих-код на етикетці, пояснення по загальному процесу продажу і реєстрації вагового товару. Як працювати з касами. Завантаження ~ вивантаження товарів, завантаження касирів, завантаження дисконтної системи.

Етап третій> Навчання касирів-операціоністів. Повинні бути зазначені і розібрані основні приклади роботи з програмою, основні помилки при спільній роботі програми й обладнання та їх вирішення в разі виникнення. Проводяться практичні заняття як реєструвати товар, зробити сторнування позиції, повернення, як використовувати дисконтну систему, роз’яснюється як працює програма, як вона веде облік операцій і проводяться екзаменаційні тести.

Етап четвертий> Інвентаризація. Для чимшвидшої і коректної інвентаризації найзручніше використовувати термінали збору даних. За день можливо провести інвентаризацію магазину площею 400 квадратних метрів. Завдяки їй можуть бути отримані чіткі (актуальні) складські залишки, які в подальшому можуть бути завантажені в комп’ютери робочих місць касирів. Як правило, на проведення інвентаризації “вручну” витрачатися чотири-п’ять годин, а решту тижня підбиваються підсумки, і якщо є помилка, то її практично не можливо вже перевірити.

Етап п’ятий> Запуск магазину. Фахівці повинні бути присутніми на запуску об’єкта, здебільшого для моральної підтримки. Персонал після друку вже декількох чеків зазвичай освоюється з роботою свого автоматизованого місця.

Етап шостий> Одержання аналітичних даних для аналізу. Важливо показати, як працюють дані алгоритми, які відомості вони надають, які висновки необхідно робити при відхиленні від норми. Показати як вести фінансовий облік для коректної роботи з контрагентами. Виявляти різноманітні заборгованості. Також важливо впровадити алгоритм автоматичних замовлень продукції по постачальниках.

Етап сьомий> Через місяць після запуску, з клієнтом має бути проведена контрольна співбесіда з метою виявити недоліків в роботі, а так само коротка інвентаризація і закриття звітного періоду в роботі.

ПІДСУМОК> Став прозорий весь товарний облік. З’явилася можливість уникнути попередніх фінансових втрат при використанні саміх лише касових апаратів. І багато інших позитивних моментів.

Menu
Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!