Комп’ютерна програма «M.E.Doc» – це Ваш найкращий помічник у роботі з усіма типами документів в електронному вигляді: податкові накладні, акти, рахунки і звіти. Це новітній програмний продукт для підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування, створений на основі системи «M.E.Doc», що добре зарекомендувала себе на ринку.
Чому обирають M.E.Doc?

Можливості програми M.E.Doc
Тарифи
M.E.Doc.Держава
від
810
грн/рік
Формування, подання звітів до контролюючих органів. Реєстрація ПН, РК.
M.E.Doc.Бізнес
від
1200
грн/рік
Обмін електронними документами з контрагентами.
M.E.Doc.Зарплата
від
850
грн/рік
Облік персоналу та нарахування заробітної плати
M.E.Doc.Корпорація
від
2000
грн/рік
Консолідація інформації компаній з розгалуженою структурою
Підтримка користувачів
Для того, щоб Ваша робота була зрозумілою та швидкою Ви завжди можете
переглянути навчальні відео та завантажити інструкцію
щодо використання програми M.E.Doc.