Шукаю бізнес партнера в Європі: ТОП 10 етапів!

Чимало експертів стверджують, що українські компанії не готові до виходу на європейський ринок. Перед бізнесменами досить часто стоїть не лише питання на яку країну орієнтуватися, але й як це зробити.

«У більшості випадків відповіддю на питання «як?» для малих і середніх підприємств буде пошук локального партнера. Партнера, який знає місцеві звичаї, мову, бізнес-культуру. Це може бути як партнер для створення спільних підприємств або співінвестор, так і дистриб’ютор, імпортер або оптовий покупець», – стверджує «Європейська правда».

Однак де ж взяти хорошого партнера, який принесе чималий прибуток за мінімальних витрат?

Допомогти у пошуку можуть спеціальні контори. Звичайно послуги їх будуть не дешеві й при цьому не гарантують 100 % успіху. Тож чимало бізнесменів намагаються самотужки вирішити проблему. Для цього рекомендуємо розбити основну роботу з пошуку партнера на декілька етапів.

Етап 1.

Складіть опис вашого ідеального бізнес-партнера, пропишіть критерії та навички, яким він повинен відповідати.

Етап 2.

Почніть пошук. У вас вже є список основних вимог, тож він стане у пригоді! Інтернет, бази даних імпортерів, знайомства – це далеко не весь перелік джерел інформації.

Етап 3.

На цьому етапі необхідно опрацювати відібрані раніше компанії. Визначте з них декілька пріоритетних. Увагу слід звертати навіть на найменші нюанси: скандали, пізнаваність марки, поширеність інформації в пресі. Знайти інформацію й контакти особи, що відповідає за нові партнерства.

Етап 4.

Складіть тезисну інформацію про свою компанію. Подайте її у такій формі й вигляді, яку оцінив би ваш потенційний партнер. Це й має послужити вашим першим продажем на ринку ЄС: ви маєте продати можливість співпраці із вашою компанією.

Етап 5.

Зв’яжіться із правильним спеціалістом. Ви маєте справити на нього хороше враження й запевнити у тому, що співпраця з вами – це чудовий шанс. Готуючись до цього етапу ви маєте продумати усі нюанси й відповіді на можливі запитання.

Етап 6.

Коли ви вже маєте список із декількох зацікавлених компаній, порівняйте їх між собою. Складіть спеціальну табличку, яка допомагатиме вам аналізувати усі переваги й недоліки компаній.

Етап 7.

Зробіть робочий візит! Коли ви визначили головні для співпраці компанії, навідайтеся до їхнього офісу. Ретельно продумайте поїздку, усі питання, які плануєте обговорити. А головне, визначте для себе, чого саме ви хочете добитися цією поїздкою.

Етап 8.

Перевірте репутацію компанії. Звичайно, ви вже це робили, однак цього разу рекомендуємо копати глибше. Ви маєте розуміти, що лице вашого європейського партнера – це й ваше лице! Тож, перевірте судові реєстри, поспілкуйтеся з клієнтами та постачальниками, знову ж перегляньте інформацію на рахунок наявності скандалів.

Етап 9.

Підписуйте договір про початок роботи, тут все просто!

Етап 10.

Ось ви і добилися бажаного договору. Співпраця налагоджена, головне її не зіпсувати. Тож рекомендуємо скласти ряд етапів спільної роботи й дотримуватися чіткого плану.

, , , , , , ,

Схожі публікації