Основні види клієнтських карт: клубні, дисконтні, бонусні, подарункові, брендові карти і пластикові візитки.

1) Клубні карти

Один із найефективніших засобів ідентифікації членів фітнес-клубів, барів, ресторанів тощо. Крім того, що клубні карти дають їх власникам деякі пільги в організації, що їх видала, вони також є і візитною карткою клубу, яка містить його символіку та іншу рекламну інформацію.

2) Дисконтні карти

Дисконтна карта дозволяє організувати різні схеми заохочення клієнтів: від простих – фіксована знижка, до складних, які залежать від терміну використання, обсягів виконаних послуг, сезону, дня тижня тощо. Дисконтні картки можуть видаватися безкоштовно, наприклад, як заохочення за візит на певну суму, або продаватися всім бажаючим. Для Вашого клієнта дисконтна карта стане хорошим стимулом, щоб наступного разу звернутися саме до Вас за наданням послуг або придбанням товарів.

3) Бонусні карти

На відміну від простих дисконтних карт, що надають знижку на товар, Бонусні карти дозволяють істотно знизити витрати салону краси. Приклад: знижка на послугу, що надається за дисконтними картками, становить 5-50% від суми візиту, а сума, що направляється в бонусний фонд, як правило, не перевищує 10% від суми візиту. При цьому Бонусні картки цінуються клієнтами вище звичайних дисконтних карт, оскільки дозволяють їм не просто виконати процедуру трохи дешевше, але й отримати незвичайний подарунок. Бонусні карти можна видати безкоштовно (наприклад, як заохочення за візит на велику суму) або продати їх всім бажаючим.

4) Подарункові карти

На відміну від всіх існуючих на сьогодні методів залучення клієнтів, подарункові картки – це 100% -а передоплата за послуги і товари. Подарункова карта працює за принципом: гроші – в касі, товар – на полиці. Ви отримуєте гроші вперед і не несете ніяких додаткових зобов’язань перед клієнтами ні по можливості надання конкретних послуг, ні за термінами, ні за ціною. Подарункові карти забезпечують Вашому салону краси рівномірний споживчий попит навіть у періоди традиційних післясвяткових спадів. Адже під час ажіотажного передсвяткового попиту, буде закуплено достатня кількість подарункових карт, і в наступні дні всі, хто отримав їх у подарунок, прийдуть до Вас в салон краси за послугами і товарами.

5) Брендові карти

Брендові картки дозволяють об’єднати знижкою кілька компаній (наприклад, салон краси, ресторан, бутік), аудиторія яких перетинається, спільно надавати інформацію, проводити спільні промо-акції.

Фахівці відзначають, що якщо карти потрібні для складання клієнтської бази та вивчення потреб постійних клієнтів, то не має значення, дисконтні вони чи бонусні. Головне – програмне забезпечення, здатне накопичувати й обробляти статистику по кожному клієнтові. І все ж, згідно з дослідженнями, клієнтам найбільш привабливими здаються накопичувальні дисконтні карти, де підсумовуються всі відвідування і після певної суми розмір знижки збільшується. Найбільш відповідна схема «більше відвідую, більше отримую». Знижка не є вирішальним фактором при виборі підприємства і сама по собі нецікава клієнту. Поняття знижки стосується «сьогодняшнього дня». Ти її дав, клієнт скористався й пішов. Проте клієнти хочуть більше, ніж просто дисконт, тому, скоріше за все майбутнє за накопичувальними бонусними системами.

6) Пластикові візитки

В даний час пластикові візитки стали широко застосовуватися в фітнес-індустрії й в різних спортивних організаціях. Візитки із пластику мають ряд переваг перед стандартними паперовими візитками – довговічність, міцність, зносостійкість, вологостійкість, міцність. Але найголовніше це презентабельний зовнішній вигляд, що підкреслює особливий статус вашого підприємства.

Menu
Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!