Операції з продажу землі можна буде оформлювати онлайн

Голова Служби геодезії, картографії та кадастру Максим Мартинюк, призначений на цю посаду в березні 2015 року, заявляє про намір кардинально поліпшити сервіси та підвищити якість послуг, які надає Служба людям. “Якісний ривок у сервісах — однозначно пріоритет, тому що він передбачає ще й боротьбу з побутовою корупцією. Люди не повинні здригатися, коли їм доводиться мати справу з Держгеокадастром. Сервіси будуть максимально спрощені, максимально стиснуті в часі, максимально деперсоналізовані”, – пообіцяв Мартинюк в інтерв’ю DT.UA.

Одне з перших завдань, за його словами, це екстериторіальність. “Наприклад, у мене є земельна ділянка у Вінницькій області, і от я, волею обставин переїхавши до Києва, припустімо, захотів її продати. Щоб оформити угоду, зараз мені треба їхати у Вінницю до кадастрового реєстратора, отримувати витяг у нотаріуса. Це нераціонально, особливо враховуючи, що і покупець, і продавець перебувають умовно в Києві”, – розповів про плани Мартинюк. Планується, що максимальна кількість адмінпослуг, що надаються Держгеокадастром, будуть переведені в електронний вигляд. “Можна або йти до кадастрового реєстратора, або оформити все онлайн. От як ви вважаєте, як ми поступимо? Та дуже просто, ми дамо людям обидві можливості!” – пообіцяв чиновник.

Він повідомив, що за перші два дні роботи він створив робочі групи за всіма напрямами і поставив перед їх керівниками завдання максимального спрощення процедур та розвороту обличчям до людей. Максим Мартинюк був призначений головою Держгеокадастру у березні 2015 року. Раніше чиновник очолював Державну архітектурно-будівельну інспекцію, а до цього працював у вінницькій мерії разом з нинішнім спікером Володимиром Гройсманом, який у той час обіймав посаду мера міста.

, , , ,

Схожі публікації

Selected Grid Layout is not found. Check the element settings.
Menu
Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!