Дивіться другу частину відповідей на запитання користувачів про програмні РРО.
Цього разу ви дізнаєтесь:
Чому не вдається зареєструвати ПРРО?
► Як діяти, якщо змінилася назва або адреса магазину, де ви використовуєте ПРРО?
► Що робити, якщо ви загубили гаджет, на якому встановлено ПРРО?
► Як покупець може перевірити чек, який було сформовано у режимі офлайн?
Відповіді на ці та інші запитання дивіться просто зараз у випуску від наших експертів!
0:00 – Вступ
0:36 – Чому я не можу зареєструвати ПРРО?
1:53 – Що робити, якщо змінилася назва або місце розташування господарської одиниці, де використовується ПРРО?
2:50 – Загубив гаджет, на якому встановлено ПРРО. Що робити?
3:59 – Протягом дня товари не відпускалися, але були службові внесення та видача. Чи потрібно формувати z-звіт? 4:57 – Як покупець може перевірити чек, що був сформований програмним РРО в режимі офлайн?
5:46 – Сформував z-звіт, але операцію службової видачі не виконав. Що робити?
6:16 – Що робити, якщо товари реалізуються з доставкою, тобто разрахункова операція проводиться не за фактичним місцем реєстрації господарської одиниці?