ПРРО Cashalot | Доставка товарів. Втрата гаджета. Зміна назви. Гарячі питання. випуск №2

Дивіться другу частину відповідей на запитання користувачів про програмні РРО.

Цього разу ви дізнаєтесь:

Чому не вдається зареєструвати ПРРО?

► Як діяти, якщо змінилася назва або адреса магазину, де ви використовуєте ПРРО?

► Що робити, якщо ви загубили гаджет, на якому встановлено ПРРО?

► Як покупець може перевірити чек, який було сформовано у режимі офлайн?

Відповіді на ці та інші запитання дивіться просто зараз у випуску від наших експертів!

0:00 – Вступ

0:36 – Чому я не можу зареєструвати ПРРО?

1:53 – Що робити, якщо змінилася назва або місце розташування господарської одиниці, де використовується ПРРО?

2:50 – Загубив гаджет, на якому встановлено ПРРО. Що робити?

3:59 – Протягом дня товари не відпускалися, але були службові внесення та видача. Чи потрібно формувати z-звіт? 4:57 – Як покупець може перевірити чек, що був сформований програмним РРО в режимі офлайн?

5:46 – Сформував z-звіт, але операцію службової видачі не виконав. Що робити?

6:16 – Що робити, якщо товари реалізуються з доставкою, тобто разрахункова операція проводиться не за фактичним місцем реєстрації господарської одиниці?

, , , , , , , , ,

Схожі публікації

Menu
Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!